Post by degewenalto on Mar 13, 2022 2:42:35 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hit \u0026 Knockdown ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hit \u0026 Knockdown IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder glitch guld ▞▞▞
▞▞▞ Hit \u0026 Knockdown 2022 version ▞▞▞
Omg! Alt for mange annoncer! Du passerer et niveau annoncer ... passerer et andet niveau annoncer. Hvilken smerte. hvorfor så mange annoncer!? Hvor mange gange vil du vise os annoncer om Yahtzee? Har du undersøgt, hvor mange gange folk lukker annoncerne efter fem sekunder?
efter niveau 30 bliver spillet markeret af dig for ikke at se annoncer eller foretage et køb, så det med vilje gør det umuligt for dig at komme videre med at betale eller se. Så jeg valgte at afinstallere dette spil, fordi det er en hård taber.
Blev totalt frustreret over gentagne tik tok-reklamer. Blev latterligt til sidst. Det viste mig endda en, da jeg forlod spillet. Afinstalleret af protest
virkelig sjovt...men nogle niveauer er for svære...du bør gennemgå niveauerne efter 300...det bliver frustreret og får dig til at afinstallere spillet. det var ærgerligt
Belajar Bahasa Jepang - Mendengarkan Dan Berbicara Pendidikan eghv
Hvorfor kan du ikke købe ædelstene med de mønter, du får ved at fuldføre niveauerne, fordi jeg sidder fast på 155, og jeg har brug for snydekoden for frysetidspunktet for at bestå det, for jeg kommer ned til 6 hver gang, men kan ikke slå det så Jeg synes det burde være en mulighed tak
Nå, mine dage med at spille er overstået, er der ikke nogen, der kommer forbi niveau 807. Med vinden kan du ikke få bolden til den anden side modsat vinden. Absolut en fejl af udvikleren
Spillet er virkelig fantastisk, men da jeg slettede nogle filer fra mine filer, blev resultatet fra dette spil, som jeg scorede næsten på niveau 122, scoret også slettet nu, jeg er nødt til at score det niveau igen, vær venlig at gøre noget for at opnå fremskridt, jeg håber du fik min pointe hvad jeg prøver at sige ellers er spillet virkelig fantastisk tak
kan ikke finde hjælp nogen steder, og spillet har ikke en demo til at vise dig nogen info.
Dette spil cheets, det er MEGET dyrt, multiplayer cheets store tid, de returnerer ikke e-mails, det ville være fantastisk, hvis de var mere fornuftige og fair
Sjovt indtil du begynder at lave tidsudfordringerne. Til sidst kan du blive hængende, og spillet mister alt det sjove, det havde i starten.
Jeg synes at spillet er godt men der mangler noget spændende
Annonce fest. Nix! 1 stjerne, fordi 0 ikke er muligt.
Dette spil er sjovt og fantastisk!! At kaste tager bare et swipe, som alt er baseret på dig. Hvordan du swiper gør forskellen, hvilket er perfekt, imo. Ja åbenlyst vanedannende og masser af niveauer
Jeg synes du skal gøre det mere tegneserietype mere end realistisk Nd nemmere alligevel, jeg kan godt lide det 😊😎🤩prøv at gøre det mere tegneserietype håber du forstår 🤗👍
Det er meget interessant i starten og meget kedeligt i slutningen.
Dejligt spil, vi kan fordrive tiden med at nyde og føle, at vi er i stand til at målrette objektet ind
Spillet er godt, men mit barn var interesseret, og annoncerne er ikke børnevenlige
sjov
Jeg elsker dette spil, der holder mig travlt, mens jeg venter på noget. Fantastisk til at fordrive tiden.
Annoncer. Annoncer overalt. Dette er et af de mest reklamefyldte spil, jeg har spillet. Spillet er sjovt, men der er langt til mange annoncer
vanedannende lidt irriterende at man ikke kan sigte og skyde men stadig et gr8 spil
Var et godt spil, men da opdateringen annoncerer overalt og forstyrrer spillet, afinstaller tid.
godt spil uden mange annoncer i begyndelsen!
Der burde være nogle bolde, som, når de bliver slået, eksploderer og løsner andre. Det var ikke i dette spil, hvilket gør spillet mekanisk.
Jeg forstår det. Som udviklere er det svært at finde en grænse mellem at tjene penge og at give noget "gratis", men for guds skyld, så begræns venligst dine annoncer, du er værre end det fiktive firma i Ready Player One og deres onde plan om at give mig reklamebeslaglæggelser.
Det er et ret sjovt spil, altid noget nyt hvert niveau og nogle gange udfordrende. Det eneste problem er på multiplayer. Nu og da registrerer den ikke point, du har scoret, hvilket får dig til at tabe
Lektion for alle! Hvordan man bedømmer hvilken der er vigtigst i alle kasser. De vil ændre den samlede situation.Det er et godt spil, men da jeg spillede udfordringerne i anden runde, efter at jeg havde ramt alle dåserne, måtte jeg igen starte det fra første niveau
Mine spil downloades ikke med engang god service ... Det kunne være spillet eller Google Play Store n ja jeg har masser af hukommelse til rådighed
For mange annoncer. Fint og underholdende spil.
Addicting, addicting, addicting. Virkelig flot grafik. Fantastisk at skærpe dit mål for kommende jagtture
Hit & Knockdown Deportes hiht
Godt spil, kun afinstallere på grund af mængden af reklamer
Jeg har bare spillet spillet.Det er for tidligt at afgøre, om det bliver sjovt eller frustrerende. Jeg er næsten sikker på, hvad det end ender med at blive, vil det starte med stort "F".
flot spil, men mange bolde på én gang forstyrrer lidt!
dejligt, jeg nyder det.... men der er et problem... der er ingen instruktioner, når niveauet ændrede sig.. så prøv at sætte instruktioner der....
Lø
ተች & ደውል ስፖርት epn
Kære udvikler, Beklager for mange annoncer til næste spil, så kan du reparere disse spil og opgradere. Nemt at få vindere tak. Med venlig hilsen, adrian
Jeg tænkte seriøst på at vurdere det til et 5-stjernet, MEN SÅ kom jeg til niveau 31. Først giver det ikke nogen antydning af, hvad du skal gøre. For det andet ville sund fornuft fortælle dig, at du skulle ramme disken eller pladen, hvad end den ting er, men jeg ramte dem, og der sker ikke noget, så jeg gætter på, at den bliver afinstalleret. Game Over.Jeg giver den 3, for jeg kunne virkelig godt lide den indtil niveau 31, men jeg burde give den 2 stjerner på grund af skuffelsen.
cool pass tid. slapper af. forhåbentlig vil hårdere niveauer have bevægelige mål
Et meget godt spil. det er kreativt og en fantastisk måde at fordrive tiden på
Annoncer...masser af annoncer..hader det
det var fint indtil målene jeg ramte dem, men det gjorde ikke noget..
Meget dårlig kontrol over boldene, ect.
Med hvert niveau; du vil modtage tre stjerner (Hvis du har gennemført det. Uanset hvor mange bolde du har tilbage), eller du vil modtage nul stjerner for ikke at fuldføre det. Lol, hvad er meningen med stjernerne?
kunne lide det! Let at spille især for børn
fedt indtil videre...
Spillet er godt, men hver gang jeg åbner spillet viser det, som om jeg skal starte fra niveau 1, hvor jeg har gennemført mere end 100 niveauer
Jeg kan virkelig godt lide dette spil, men nogle gange er det bare, at det er for svært for mig at spille, så hvis du kan gøre det lidt mere bedre og mindre svært at spille, og dette spil gør mig meget stress 😔 og jeg kan ikke lide det .fordi når jeg spiller det her spil og savner, bliver jeg stresset og jeg bliver rigtig vred ked af det og dug af alt en masse stress, men en del af det elsker jeg virkelig jeres 💓 spil og bliv ved med at prøve hårdt elsker jer alle fra maria sole
jeg får uregelmæssig boldadfærd på min tablet. hver 10 eller deromkring skud vil bolden trække rigtigt. det fungerer fint på min telefon. måske er det den større skærm, der forårsager problemet