Post by degewenalto on Mar 13, 2022 3:10:04 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Block Master for Minecraft PE ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Block Master for Minecraft PE IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mange guld ▞▞▞
▞▞▞ Block Master for Minecraft PE 2022 version ▞▞▞
Det gør tingene nemmere, men de fleste teksturpakker er til 1.11, der ser ikke ud til at være nogen til 1.16, der mangler mange teksturer
Det er en rigtig god app! Jeg elsker alle bygningerne og alle skindene! Det er virkelig fedt! En af de bedste apps her! Frøene er også gode, tror jeg....jeg bruger dem ikke ret meget
Dejligt modinstallationsprogram, men de har brug for en ny opdatering til nyere versioner af minecraft, ændre det dårligt, når det er godt for 1.16 og måske i den kommende 1.17
Denne app er bedst i Minecraft-skind, tilføjelser og bygninger
Gamepedia - bananapedia | Bananatic
Kan ikke downloade nogen kort på grund af mit internet, da jeg ved, at min internetforbindelse er perfekt.
Fantastisk indsats! Jeg elsker hvordan I gjorde det så nemt! Inden for et tryk downloader det! Jeg sætter pris på alle funktionerne i denne app, men nogle mods virker ikke for mig (jeg ved ikke, om jeg gjorde den forkerte procedure eller noget som falske mods? Nogle af dem er ligesom 0,11 MB, hvilket download virkede og aktiverede det, men Da jeg var i spillet, fulgte jeg procedurerne, men det virkede ikke) Jeg vil have, at I tilføjer hele procedurerne, jeg ved, at nogle har, men nogle ikke. Grunden til, at jeg gav 3 stjerner, Fair nok!
denne app er fantastisk, men jeg håber, der kommer en ny opdatering, og jeg vil gerne have flere kort åh, og jeg ved ikke, hvordan tilføjelser fungerer, men jeg elsker stadig denne app!❤❤
Ikke engang en enkelt murstensvæg blev lavet til at downloade denne app
Jeg elsker virkelig appen, da den er fuld af spændende og fantastiske mods. Min eneste big deal er, at der ikke er nogen kriterier for allerede downloadede mods. Derfor skal du være online for at installere allerede downloadede mods. ret venligst dette og få en 5Star
Da jeg downloadede dette, virkede alt. Det var så fantastisk, at jeg opgraderede til pro-versionen for omkring $3$, og den sagde, at det låste op for alle bygninger, noget om et minikort og ingen annoncer. Det eneste, der skete for mig, var, at jeg ikke fik nogen annoncer. Kan du ordne dette?
Dette spil er så nyttigt, nemt at bruge og næsten intet tilføjer, at dette spil ikke får den kredit, det fortjener, fordi åh gud, det har hjulpet mig så meget til at skabe verdens og få nye skins og frø, de mennesker, der laver verdens og er meget kreativ med det skal få æren for. Alt og alt dette spil er virkelig fantastisk, det er mere en app end et spil, men det er en app, der hjælper spillet sååå ja. Enhver, der er færdig med at nørde, burde få dette
Jeg kan lide sådan her..Hvis I vil have et palæ eller et stort hus i appen, kan I få et! Nå..Jeg downloader det..Jeg er så spændt..da jeg åbnede det..Det har... ØDELAGT MIN VERDEN! DET HAR ØDELAGT MIT TRÆHUS! DET HAR ØDELAGT MIN GÅRD OG ANDRE, SOM JEG LIKE!Jeg græder lige nu...😭😭 I skal IKKE lægge palæet eller det store hus i jeres verden.. Ellers vil det ske ligesom mig..
App'en virker, men annoncerne i starten er ikke så dårlige, men efter hver berøring, selv ved en fejl, vil den give dig en annonce!!!!😓😭😡😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠 😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠. VENLIGST SLIP AF ANNONCER ORDENTLIGT LIDT ER OK MEN DET FOR MEGET!!!!!!!!
Denne app virker virkelig, hvem sagde, at den ikke virker, den virker, og jeg kan lide denne app, den er cool og bedst, denne app har smart moderne, og den fungerer. Jeg kan godt lide denne app, giv venligst denne app 5 stjerner 😊😊😊
Jeg elsker dette, men så mange annoncer😡 når jeg downloader hud så mange annoncer, når jeg downloader en
Det, appen tilbyder, er godt og fantastisk! Men ret venligst annoncerne, der afbryder download af alt!!! Vær venlig! Jeg kan ikke downloade dem ordentligt! Jeg ved, at du skal tjene penge på annoncerne... Men vær venlig at løse disse problemer!
Mange af tingene på der er clickbait inklusive de ting du køber, men det er ok
Alt fungerede fint, men huden virkede ikke
Værste spil nogensinde Jeg vil gerne have et frø, og så virkede det ikke, jeg gik til Minecraft, så sagde den licensfejl VÆRSTE SPIL NOGENSINDE Jeg er ligeglad!!!🤬😠😡😠🤬😡🤬😡😠😠😡😡😠😡😡😠😡😡😠 😡😡😡😡😡😡🤬😡😠😠😠😡😡🤬🤬😡😡😡😡😡😡😡😡😡😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠🤬🤬🤬😠😠😠😡😡😡🤬🤬😠😡😡 😡😡😡😡😡😡😡😡🤬 UGH
Kortet er gammelt, men nogle gange havde de et godt kort, men nogle kort skal opdateres, det ville gøre det bedre
For det første skabte den ikke et hus, hvor den sagde, den ville. Det kunne være, at det ifølge koordinerne skulle have været dybt inde i et bjerg. For det andet virkede det som om mit spil var besat. Jeg ville mine nogle blokke, så stoppe, og så fortsatte det med minedrift, og ofte ville de blokke, jeg havde mineet, dukke op igen. Så ville blokke, jeg ville lægge mig ned, forsvinde. Mærkelig. Afinstallerede det og Minecraft, og slettede datafiler og geninstallerede Minecraft. Nu fungerer Minecraft fint igen.
ITS EPICCC!!!.Nogle mennesker tror, det er en fidus eller noget, men appen er bare episk. Og for nogle mennesker, hvis du vil have en bygning og gå tilbage til minecraft, kan det tage lidt tid at indlæse, så vent. Jeg elsker denne app!!
Det er en fantastisk app til at tage tilføjelser, skøre kort 🤪, teksturer, bygninger, skins og frø, jeg mener, det er en fantastisk app 😀👍🏻👍🏻 Jeg har kun én klage over, at når jeg tager en hvilken som helst karakter eller skin og ckil installere så en tilføjelse kommer så hvad jeg ser?..... Skindet er ikke installeret, hvis du kan fjerne dette problem, er det godt, men hvis du ikke kan, så er det OK, men hvis vi ikke ser det, så er det for god app Tak dig 🙏🏻 😀😀😀
Block Master para Minecraft PE Entretenimiento prkc
Meget god app, jeg kan lide det, men i bygninger er der to muligheder. Den første er bygget på minekort, den anden er byg ved spillernes position, hvis jeg trykker på build på minemap, fortæller den mig at få giv penge for det, hvis jeg trykker på build på spillernes position så åbner jeg Minecraft, det ville bygge oven på mig, vær venlig at rette den fejl
En gang fik jeg et kort, men det er et rige, og på grund af det blev alt slettet
Jeg kan virkelig godt lide de kort, der oprettes, men når jeg spiller tilføjelserne, fejler de altid.
Jeg er ked af at give dette en 1, men jeg ved, hvorfor det ikke virker, eller i det mindste for mig. Mine problemer, vel. 1. Første gang jeg downloadede et par stykker, kom de ikke engang med i spillet. 2. Anden gang jeg har fået et par ting igen, lod det mig ikke engang komme ind i spillet. Det fungerede fint før. Så du skal rette denne fejl.
Er jeg skør, jeg spillede Minecraft al dag er for sejt, og alt tilføjelsen er sej, men er teddy-tilføjelsen virkelig sej og alle sammen mod
Block Master for Minecraft PE تفریح rqkg
god app, jeg kan spille det, men annoncerne er mit problem løser også problemerne, så jeg får 5 stjerner
Jeg bedømmer denne app 2 stjerner, fordi hvis jeg ville have en bygning, så vil den ikke fungere, og ingen mods virker.
👏👏👏👏👏👏👏 så mange tak for at have skabt dette spil, dette spil er det bedste, jeg kunne bare downloade et hus eller hvad jeg vil, og fortælle mine venner, at jeg er den, der har lavet det, og når vi har udfordringer, vil altid vinde, så tusinde gange tak for at lave dette spil. men det, jeg virkelig hader, er, at alle de bedste ting, du skal blive en professionel for at få det, men bortset fra det er spillet meget godt, jeg elsker det igen, tak for at lave det 👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Mine Blocks 1.26.2 - Udgave af Mine Blocks-serien, som er udviklet af Zanzlanz spilprodukt i denne stil. Det vil helt sikkert tilbyde dig de mest
Cut the Rope: Time Travel पहेली jba
Jeg giver den tre stjerner, fordi nogle kort ikke virker. Ellers giver jeg den fem stjerner. Men denne app er meget flot og fantastisk, og jeg tror, det vil være bedre, hvis kortmagere laver den ordentligt, men jeg har det altid sjovt med det.